storalejon

Alla inlägg under juni 2012

Av Madelene Bäckström - 9 juni 2012 22:57

Har inte kunant blogga något på sista tiden. Det har varit något fel som gjort att jag inte kunnat logga in. Och andra sidan är det väll inte jätte mycket som hänt.


Förra torsdagen var jag i Sundsvall och hade seminarium för tillämpade studier, på kvällen gick jag ut med klassen och åt mat och sen gick vi ut på krogen å dansade. Jag sov på hotell för första gången själv, det var riktigt ensamt. Blev inte många timmarssömn å skapligt bakis hade jag seminarium på fredagen också. Sov hela vägen hem sen och skrev klart min rapport som jag lämnade in. Äntligen sommarlov, men det varade inte länge..


Jag startade mina sommarstudier den här veckan, fritidshemmets pedagogik, intressant, men hade det inte varit för pengarna så hade jag så klart hellre haft sommarlov.


Det har regnat mycket på sista tiden och varit skitväder. Men på sveriges nationaldag var jag och familjen till stdsparken och firade med gratis tårta, picknick, lek och trevligheter. Efter det blev det kalas hos Nanna som fyllde 4år, och fick även träffa hennes lillasyster ett par dagar gammal bara vilken sötnos då <3


Fick mitt betyg på rapporten i veckan också. Skit betyg. Jag har klarat mig igenom programmet hittills men tycker att jag haft så mycket kring mig hela tiden, annat skit som stört min koncentration på skolan, att jag tycker att jag bara fått skitbetyg hittills, jag känner mig inte alls nöjd.


Läste iaf människan, socialt och kulturellt i vårdprgrammet på CVL i våras och fick MVG i betyg. Känns super lätt att gå på Komvux efter att ha läst på högskolan.


Idag var det en katastrof, dagen började inte alls bra, men blev bättre. Lekte ute med tjejerna ett tag sen gick vi in när det började att regna. Städade, vek kläder, dammsuga, moppa m.m tjejerna lekte med deg, hjälpte mig, lekte och tittade på sånger på youtube. Vi åt pizza med Philipe jag åt falafel ifrån onlinepizza, riktigt smidigt det där..


Tjejerna fortsatte med sina lekar och hade jätte roligt tillsammans. Philipe har varit ute och lekt med sina kompisar, så roligt, för första gången någonsin har Philipe vänner som han leker med här där vi bor, så himla roligt att se, och alla barn här är så himla snälla, och alla leker med alla oavsett ålder. Ska ropa in honom snart.


Jörgen är och jobbar dygn. Han har fått ett nytt jobb där han ska vara i 2 veckor pga timbrist hos sin ordinarie brukare.


ska läsa lite studielitteratur sen ska jag göra natten här. Jag måste sova. Jag är så fruktansvärt stressad igen nu och min minnesförlust börjar komma tillbaka igen :(




Luna och Stellas vårfest på dagis <3







   

Puss mitt <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards