storalejon

Alla inlägg under april 2013

Av Madelene Bäckström - 18 april 2013 10:43

Okej det var ett tag sedan jag skrev. Ca en månad.

Har varit sjukskriven ett tag nu och kan säga att jag tröttnat på det och lessnat ur totalt. Foglossning och onda sammandragningar varje dag, en kropp som inte håller, känner mig svag i benen och orkar inte mycket innan jag måste vila. Så jag är skit less på det här nu. Har varit härligt att vara gravid tidigare men den här gången har det varit allt annat är ljuvligt. Dessutom så har jag ju varit gravid sen i augusti! Vårt lilla knyte skulle ha kommit i Juni om det inte hade varit för det där dumma missfallet :/ Samtidigt som jag undrar vem som var i magen och vem jag inte fick träffa är jag glad att det blev den här pojken i magen också. Svårt att förklara. Men jag tycker iaf att det ska bli helt underbart när han vill komma ut och jag kan börja träna och röra på mig igen. gå i skolan och jobba. Jag trivs inte med att vara hemma, men det är det enda jag orkar göra just nu.


har hittat en namn också som jag tycker riktigt mycket om. Alvin. Jag tror att det finns en stor potetial att det kan bli det namnet :)


Sonen sparkar så att magen spricker känns det som ibland ;) Han är vääldigt aktiv. Har fått RLS också så allt har blivit lite jobbigare med det. Somnar senare på kvällarna och är tröttare på dagarna så måste nästan vila en stund för att orka.


Stellas och Lunas gyma är slut för den här terminen, dem har våruppvisning på Söndag det ska bli jätte spännande att se. Luna har sin näst sista gång på simskolan och Lördag. 


Vi har bokat in en minisemester till Uppsala om 2 veckor, ska bli jätte mysigt och tjejerna ser framemot det. Det blir Leos lekland, fyrishov och Pellesvanslös hus.


Nu ska jag åka och hämta min älskling på praktiken, så ska vi luncha sen ska han till skolan. Han har en vecka kvar av sin praktik han har fixat det bra med tanke på att han jobbat 60% också. 


Ha en bra dag alla!! och kommentera gärna vilka namn ni tycker är fina på en pojke! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards