storalejon

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

tröttare än tröttast

Av Madelene Bäckström - 12 februari 2013 10:45

Känner mig trött och slut orkar ingenting. Har lätt för att bryta ihop och känner mig.otroligt deppig men vet inte riktigt varför.

Nu sitter jag på sjukhuset och ska träffa en läkare. Har på känn att han inte kan hjälpa mig direkt. Min erfarenhet säger att läkare är inte bra på psykiska problem. Jag vet inte vad jag hoppas på men vill iaf ha nån form av hjälp.

Uppkörning om ca en vecka så sen ska ja hem å plugga. Jag SKA klara det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Bäckström - 21 maj 2013 09:24

Idag är det 70 dagar kvar tills min son beräknas komma, och det känns så skönt att det närmar sig. Dels så klart för att jag träffar honom men också för att slippa den här kroppen som jag lever med just nu, förhoppningsvis så mår man bättre efteråt. ...

Av Madelene Bäckström - 15 maj 2013 22:24

Trött och slut efter en fartfylld em. På fm träffade jag anna och hennes hektor och åt mat det var så kul att träffa dem! Har saknat dem så hoppas att det inte dröjer länge tills nästa gång.. Eftermiddagen bestod av hämtning på dagia sen var ste...

Av Madelene Bäckström - 13 maj 2013 16:37

Nu är jag i v.29 i grav, på onsdag är det v.30 närmar mig med stormsteg. Förr förra helgen var vi på våran efterlängtade minisemester till uppsala och den blev faktiskt precis så underbar som jag hade hoppats. Alla var på bra humör, roliga aktivitete...

Av Madelene Bäckström - 1 maj 2013 11:00

I slutet av förra månaden avslutade vi tjejernas gympa med en stor gympauppvisning dem var jätte fina och utklädda till lejon och leopard. Luna har avslutat sin simskola och har gjort stora framsteg under våren. Det känns skönt att dem sakerna är avs...

Av Madelene Bäckström - 18 april 2013 10:43

Okej det var ett tag sedan jag skrev. Ca en månad. Har varit sjukskriven ett tag nu och kan säga att jag tröttnat på det och lessnat ur totalt. Foglossning och onda sammandragningar varje dag, en kropp som inte håller, känner mig svag i benen och o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards