storalejon

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

V.30 (29+6) 70dgr kvar

Av Madelene Bäckström - 21 maj 2013 09:24

Idag är det 70 dagar kvar tills min son beräknas komma, och det känns så skönt att det närmar sig. Dels så klart för att jag träffar honom men också för att slippa den här kroppen som jag lever med just nu, förhoppningsvis så mår man bättre efteråt. Som tankarna går just nu så vill jag ligga kvar på BB i 2 dagar och en natt, för att vila upp mig efteråt. Med Stella åkte jag hem samma kväll men det känns som om att jag nu kan behöva att få vila mycket efteråt och slippa tänka på städ, mat och bara mysa med bebis i första dagarna. Vi har pratat med Luna och Stella om det här och dem ska följa med och hälsa på, på BB sen och dem ska ta med sig ett gosedjur till honom hihi <3 Philipe också så klart om han är hemma hos oss. Men nu är han så stor så han kan ta sig dit själv annars också.


Igår handlade jag kläder till både mig och barnen och Jörgen. Magen växer och kläderna blir för små. Dyrt att vara gravid :( Efter dagis igår så åkte vi till stranden jag och tjejerna. Luna tog årets första dopp, gud vad kallt brr.. och stella gick ut till knäna. Pappa kom sen på eftermiddagen och vi fick furuviks säsongskort av honom. Fikade och lekte innan det var dags att gå in.


Idag står det färga håret på schemat och handla mat. 


Varje dag när jag kommer till dagis så frågar barnen om jag har en bebis i magen hihi, Luna och Stella vill så gärna visa lillebror för kompisarna sen.


Luna har fått en kille efter sig som är kär i henne. Han bor granne med henne här på kalvdans och hon brukar leka med honom och vara hem till honom. På dagis idag ropade de andra killarna åt honom nu kommer din tjej! Fröken berättade att han är väldigt kär i Luna. Ååå tiden går så fort <3 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Bäckström - 15 maj 2013 22:24

Trött och slut efter en fartfylld em. På fm träffade jag anna och hennes hektor och åt mat det var så kul att träffa dem! Har saknat dem så hoppas att det inte dröjer länge tills nästa gång.. Eftermiddagen bestod av hämtning på dagia sen var ste...

Av Madelene Bäckström - 13 maj 2013 16:37

Nu är jag i v.29 i grav, på onsdag är det v.30 närmar mig med stormsteg. Förr förra helgen var vi på våran efterlängtade minisemester till uppsala och den blev faktiskt precis så underbar som jag hade hoppats. Alla var på bra humör, roliga aktivitete...

Av Madelene Bäckström - 1 maj 2013 11:00

I slutet av förra månaden avslutade vi tjejernas gympa med en stor gympauppvisning dem var jätte fina och utklädda till lejon och leopard. Luna har avslutat sin simskola och har gjort stora framsteg under våren. Det känns skönt att dem sakerna är avs...

Av Madelene Bäckström - 18 april 2013 10:43

Okej det var ett tag sedan jag skrev. Ca en månad. Har varit sjukskriven ett tag nu och kan säga att jag tröttnat på det och lessnat ur totalt. Foglossning och onda sammandragningar varje dag, en kropp som inte håller, känner mig svag i benen och o...

Av Madelene Bäckström - 26 mars 2013 11:40

Igår: Åkte jag och lämnade en bok på gävle högskola, stannade efter vägen hem och åt glass och njöt av finvädret. Hämtade barnen på dagis, var ute och lekte, lämnade Luna hemma hos Mia, åkte med Stella till gympan. Stella tyckte det var roligt oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards