storalejon

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Madelene Bäckström - 14 maj 2012 11:54

Luna hade inte öroninflammation i helgen, hennes öronvärk gick över. Men Stella har varit förkyld och haft feber och hosta så vi har mest varit hemma i helgen och varit ute på gården och lekt. En jätte mysig helg med barnen ändå


Idag ska jag på utvecklingssamtal på Lunas avdelning och höra hur det går för henne. Jag var på Stellas utvecklingssamtal förra veckan och för henne går det bra på dagis och hon har blivit så stor. Dem tycker att hon är duktig med språket och det är hon verkligen talar och förstår det mesta.

Igår när vi var ute så lånade Stella, Lunas cykel igen och äntligen hände det :) Stella lärde sig cykla!! Vad duktig hon är!  har lovat Luna en ny cykel på fredag och Stella ska få Lunas.


Tänk vad barnen är stora och vad tiden går fort. Efter sommaren börjar Stella på stora avdelningen och Luna hon bara pratar om att hon vill ha en lilla syster :) Luna är jätte duktig på det mesta och hjälper gärna Stella med det som hon inte kan. Säger ofta att dem älskar varandra och pussas ,kramas och håller handen.

Visst går dem första 10åren så himla fort med sina barn? Ta vara på tiden tillsammans med dem!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards