storalejon

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Madelene Bäckström - 13 maj 2013 16:37

Nu är jag i v.29 i grav, på onsdag är det v.30 närmar mig med stormsteg. Förr förra helgen var vi på våran efterlängtade minisemester till uppsala och den blev faktiskt precis så underbar som jag hade hoppats. Alla var på bra humör, roliga aktiviteter och mysig stuga. Pellesvanslöshus och leoslekland ser jag framemot att besöka igen!

I helgen hade vi långhelg ledig från torsdagen. Var ute mkt och lekte och tjejerna har fått kompisar som dem.är med. Har haft picknick, fika på stan, vart i stadsparken, högbo m.m så det var skönt att få vara med hela familjen och att kunna vara ute så mkt.

Idag när tjejerna var på dagis så började jag få jätte ont i magen. Jag vet inte vad det beror på men har ju ont överallt så det kan väll vara vad som helst. Jag var mest orolig för havandeskapsförgiftning jag hoppas verkligen inte det vi får se hur det känns lite senare idag.

Annars så har jag foglossning som blivit sämre och har mer ont och varje dag mest vid rumpan men även frampå känns det av. Rls på natten fortfarande och i natt vaknade jag första gången med sendrag i vaden ajajaj..

Drömmer massa konstigt, uppe nån gång per natt, dö trött på eftermiddagarna/kvällarna.

Har också börjat planera och fundera lite. Det var tänkt att jag å jörgen ikväll skulle gå igenom förrådet och ta fram bebiskläder och spjälsängen och så.

Kom fresten på att när jag var på affären igår och handlade stod och packade och blev liksom blöt längs benet trodde först det var vatten men blev osäker för sen kom inget mer kanske borde jag ringa förlossningen och prata ändå....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards