storalejon

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Madelene Bäckström - 15 maj 2013 22:24

Trött och slut efter en fartfylld em. På fm träffade jag anna och hennes hektor och åt mat det var så kul att träffa dem! Har saknat dem så hoppas att det inte dröjer länge tills nästa gång..


Eftermiddagen bestod av hämtning på dagia sen var stella trött när vi kon hem å skrek och grät över att jag inte ville bära henne :( men det vände och vi gick ut och lekte. Luna skulle cykla men jag orkade inte springa efter med handtaget :/ dem lekte iaf en hel del med kompisarna och umgicks en del med en ny granne som nyss flyttat in och hennes barn. Jörgen kom hem sen efter att ha köpt en till trampbil eftersom att stella inte hade någon köpte fr blocket. Jag åkte och handlade och lagade mat sen. Gott med mat i magen. Jörgen tog en tupplur innan nattjobbet och jag badade duschade och nattade tjejerna.


Sen hade jag sådan foglossning att jag knaoot kunde gå sitta eller ligga så nu halvligger jag och ska försöka sova.


Sonen har varit super aktiv ikväll och sparkar hela tiden :)


Försöka sova nu då så att man orkar med lämning i morgon och sen besök hos bm.


Gah sånn halsbränna då ge dig! Novalucol och loka lindrar lite men inte länge...


Vill så gärna gå igenom mitt förråd ta fram bebiskläder m.m mem vet att jag inte klarar det själv ;(


Godnatt alla...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag läser ibland

Bloggar jag läser ibland


Ovido - Quiz & Flashcards